דלג לתוכן המרכזי

שאלות ותשובות

האם המאפייה כשרה?

כן, המאפייה כשרה ומחזיקה בתעודת כשרות של הרבנות הראשית תל אביב – יפו.

האם יש לכם מגשי אירוח לאירועים?

כן, יש לנו מגוון מגשי אירוח שמתאימים לכל אירוע או חגיגה.

מהן שעות הפתיחה של החנויות?

החנויות פתוחות בימים א'-ו', ניתן להתעדכן בשעות הפעילות של כל חנות בעמוד החנויות.

איך מזמינים באתר?

ניתן לבצע הזמנות דרך האתר שלנו לאיסוף עצמי מכל החנויות או משלוח עד לפתח הבית או המשרד.
תחילה יש לבחור בין אפשרות של איסוף עצמי או משלוח ולהוסיף לסל את המוצרים הרצויים.

האם יש לכם שירות משלוחים?

כן, אנחנו מגיעים למגוון ערים במרכז הארץ.
טווחי המשלוחים משתנים בהתאם ליום האספקה.

האם ניתן לבצע הזמנת משלוח לעיר שלא מופיעה ברשימת היעדים?

אנחנו מגיעים למגוון ערים ברחבי הארץ בעלות משתנה בהתאם ליעד המשלוח.
ניתן להזמין משלוח ספיישל בהזמנה טלפונית מראש במספר: 03-5618111.

כיצד ניתן לממש קוד קופון באתר?

יש לבחור במשלוח/איסוף עצמי, ללחוץ על כפתור "קוד קופון" ולהזין את מס' השובר.
במסך התשלום סכום ההזמנה יתעדכן באופן אוטומטי.

איך ניתן להצטרף למועדון הלקוחות?

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות שלנו בכל אחת מחנויות הרשת או דרך האתר.
*ההצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום | ללא כפל הטבות

מה מקנה מועדון הלקוחות?

כחברי מועדון תוכלו ליהנות מההטבות הבאות:
מתנת הצטרפות, צבירת Cashback בכל קנייה, כרטיסיות "הפריט העשירי במתנה" והטבות נוספות בלעדיות לחברי מועדון הלקוחות.

איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?

לאחר ביצוע ההזמנה, האישור נשלח אוטומטית גם באמצעות SMS וגם באמצעות מייל לכתובת איתה בוצעה ההזמנה.
במידה ואישור ההזמנה לא התקבל בדרכים אלו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

איך ניתן לרכוש גיפט קארד של מאפיית לחמים?

ניתן לרכוש את הגיפט קארד באתר ולטעון אותו בכל סכום. זמין למימוש באונליין ובחנויות.